Updateje - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Vincent Cieraad - WaarBenJij.nu Updateje - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Vincent Cieraad - WaarBenJij.nu

Updateje

Door: Vincent Cieraad

Blijf op de hoogte en volg Vincent

10 Oktober 2008 | Mauritius, Flic en Flac

Jowjow allemaal,

Alles hier gaat helemaal top! Het weer is relaxt, tussen de 25-30 graden en snachts 20 graden ongeveer, ons appartement is dik relaxt, op een beetje wildlife na (kakkerlakken, spinnetjes, gekko's enzo).. De reis is wel goed verlopen, alleen op het vliegveld begonnen ze gelijk te zeuren dat we maar 60 dagen mochten blijven en we absoluut niet mochten werken. Gelukkig gaat een local ons hier helpen om dat te verlengen.

Het leven hier is wel goedkoop, alleen is de supermarkt wel dik prijzig omdat het allemaal import is... Vlees is hier ook niet te betalen, 200 gram kip kost je al snel 5 euro, chips is er niet goedkoper dan 1 euro per 100 gram, maar er is ook goed nieuws. 2 liter coca cola kost 80 cent en anderhalve liter rum 7 euro, dus ons hoor je niet echt klagen.

We hebben op dit moment zo goed als alles op orde, koelkast goed gevuld, rum in overvloed, we rijden rond in een dikke Nissan Micra voor 15 eutjes per dag en het waait hier iedere dag rond de 18 knoopjes. De golven hier zijn echt te ziek, ben ze helaas nog niet wezen checken omdat ze ongeveer een kilometer uit de kust op het rif breken en ik eerst wil wennen aan m'n nieuwe kiteshizznit. Verder zijn de omstandigheden hier wel lekker, niet ideaal omdat het toch nog vrij choppy is, maar toch wel stukken beter dan die baggerkou op Mirns!

Foto's en verdere zooi volgt nog, duurt ff allemaal wat langer omdat die MacBook van Bart en die cam van Jef niet helemaal met elkaar overweg kunnen!

Laaater!

• 10 Oktober 2008 - 09:55

Jennifer:

heeee schat!
    Klinkt goed!!!!
    Die foto ziet er ook echt nice uit!!
    Dikke kus

• 10 Oktober 2008 - 12:40

Senior:

Hai, fijn ffe wat op deze manier van je te horen, ik denk dat velen er op zaten te wachten een levensteken van je op 't net te zien. Niet te veel zuipuh. Ik zal zorgen dat er bij thuiskomst een lekker stuk koe in de koelkast op je ligt te wachten. Lekkurrrr vaaruh!!!

c-u

• 10 Oktober 2008 - 14:45

Christiaan:

Hee broer =D
    Mooi om te horen dat je het daar naar je zin hebt en dat het er allemaal goed geregeld is. Ik hoop echt dat je er van geniet. Die foto is idd wel focking nicé!
    Naja, Groetjes van je Broertje =D

• 10 Oktober 2008 - 20:43

Larissa (vriendin B):

Leuk om eens een foto te zien! Kan ook niet wachten totdat jullie in dat andere appartement met Internet zitten, dan kan ik Ichatten met Bart:D

• 10 Oktober 2008 - 21:02

Fred:

Hey Vincent..Alles goed met jullie? De supermarkten moet je ff checken hoor! Er zijn grote verschillen tussen de een en de ander. Maar sommige dingen zijn duur. Heb je de grijze micra (mach) van Aatish gehuurd? Op de baai na de one eye spot voorbij de Mistral club. Is het super vlak water en ondiep. Daar zitten ook een paar locals die een eigen kiteschool runnen. Zij weten veel over de spot op het eiland.

Aloha,

Fred

• 11 Oktober 2008 - 06:10

Guus:

hee vincent!! leuk om weer ff wat te horen ;) hoe bevallen je hifi's?

• 12 Oktober 2008 - 16:16

Remco:

Nice.. keep us updated. D&J stoel is gesneuveld =(

• 12 Oktober 2008 - 19:17

Ingrid:

Leuk om te lezen dat het goed gaat. Geniet ervan!

• 21 Oktober 2008 - 13:09

Peter:

Wordt het niet eens tijd voor wat leuke footootjes van jezelf enzo, voor de thuisblijvers? wij vinden van wel! Hey saaie, laat eens wat plaatjes zien!

Mzl

• 23 Oktober 2008 - 08:41

Daan:

Yo Vincent,

Klinkt allemaal TOP! Wel ff blijven updaten he!! Paar foto'tjes zou wel ganz geil zijn!

x